Rust

D-, E- en F pupillen krijgen limonade., terwijl de junioren en senioren in de rust thee krijgen aangeboden. Bij thuiswedstrijden halen de leiders of ouders van de pupillenteams de limonade voor de beide teams. Limonade is verkrijgbaar in de kantine. Voor de overige teams worden in de kleedkamers thee en bekers neer gezet zodat de spelers/leider dit zelf kunnen regelen.

Verenigingen gaan verschillend om met de rustpauze van E- en F pupillen.

Er zijn ook geen regels voor de duur van de rustpauze.

Soms kan ervoor worden gekozen om direct te wisselen, met limonade na afloop. Bij de junioren en senioren is een rustpauze van 15 minuten.

Na de wedstrijd worden door de E- en F pupillen penalties genomen
Het is een goede gewoonte na de wedstrijd de tegenstander en de scheidsrechter de hand te schudden.

Aanwijzingen tijdens de rust worden alleen gegeven door de leiders of trainers.