Inschrijfformulier Voetbal

Inschrijfformulier voetbal seizoen 2023-2024

Dit formulier digitaal invullen en opsturen naar ledenadministratie SV Wijk aan Zee

DD-MM-JAAR
Adresgegevens
Indien u 16jaar of ouder bent, dient u een kopie van uw identiteitsbewijs tezamen met het aanmeldingsformulier in te leveren. Zonder deze kopie kan helaas uw aanvraag voor lidmaatschap niet in behandeling worden genomen.

Contributie overzicht 2023-2024 Indien u kiest zonder incasso is de contributie €5,- meer dan in het overzicht.

Voetbalhistorie: Heeft u afgelopen drie jaar in clubverband gevoetbald? (N.B. indien men de afgelopen 3 jaar lid is geweest van een voetbalvereniging dan moet er, afhankelijk van de leeftijd, de navolgende formulieren worden ingeleverd bij het aanmelden. Voor kinderen t/m 11 jaar is een pupillenverklaring en vanaf 12 jaar geldt een overschrijvingsformulier.  (beide formulieren zijn vanaf onze website te downloaden en dienen, na invulling door de oude vereniging en speler/speelster zelf, bij SV Wijk aan Zee ingeleverd te worden)

Aanvullende informatie (bijvoorbeeld voorkeur team, samenspelen met ............. , alternatief factuuradres etc.)
U ontvangt per email het ingevulde formulier.

* = verplicht