SV Wijk aan Zee JO17-1 - Zaanlandia B3

5 september 2015 14:00

Maurice Aardenburg

Zonder de geblesseerde Nigel, Jordy ,Tim en Rummikup Koning Cody
mochten we weer de wei in.
Onze tweede bekerwedstrijd werd een fysieke strijd tegen een zeer sterke tegenstander.
We konden de eerste helft nog goed meekomen. Voetballend deden we het ook zeker niet slecht. Met een goede actie van Bram die net naast schoot hadden we zelfs op voorsprong kunnen komen.

Toch merkte je langzamerhand dat het fysiek zwaar begon te worden. Na de 0-1 lieten wij ons niet kennen en bleven we nog goed voetballen. We kregen zelfs een kans op de gelijkmaker. Helaas miste Bink en maakte Zaanlandia vrij snel de 0-2.

Toen knakte er wel iets bij ons... Het geloof raakte een beetje weg en de koppies gingen hangen. Zo kwam het ook dat de tegenstander, enigszins geflatteerd, uitliep naar 0-5.

Het was een wedstrijd waar onze jongens moesten strijden als een man. En 2 x 40 minuten bleek daarvoor net te lang.

Toch hebben we ook een hele hoop goede acties en voetbal gezien mannen, dus niet bij de pakken neer zitten en gewoon op dit spoor door blijven gaan.

Sportieve groet, Marco