Blauw Wit Amsterdam 1 (zon) - SV Wijk aan Zee 1 (zon)

Blauw Wit Amsterdam 1 (zon)

SV Wijk aan Zee 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 3e klasse C

10 mei 2015 14:00

Gerrits, M.P.

Onbekend

Maar liefst 175 treffers moest Blauw Wit Amsterdam al incasseren voor het treffen met Wijk aan Zee van afgelopen zondag.  De formatie van Arvid Smit prikten daar nog acht doelpunten bovenop (2-8).

Het was een hele aparte wedstrijd die ik eigenlijk snel wil vergeten'', vond Smit. Zij hadden uiteindelijk precies elf man en wij hebben het gewoon niet goed gedaan. Ik begrijp dat voor de spelers niet alle ingrediënten aanwezig waren, maar het was wel erg gezapig.''

Halverwege de wedstrijd stonden de bezoekers met 1-2 voor door twee doelpunten van Jim de Pagter. Wijk aan Zee liep vervolgens via doelpunten van Lex Aardenburg (drie, waarvan twee vanaf de strafschopstip), Mathijs van Hooff en Mike Niesten uit naar een ruime 2-8 overwinning. Aardenburg miste daarbij in de 2e helft ook nog een strafschop.

Het was de laatste wedstrijd van een roemruchte club, want Blauw Wit gaat fuseren met Beursbengels. Door de overwinning sluiten we wel in het linker rijtje af, wat we graag wilden. Maar dat het 2-8 wordt daar is eigenlijk alles mee gezegd', besloot Smit.