Velsenoord C1 - SV Wijk aan Zee JO15-1

SV Wijk aan Zee JO15-1

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 12

13 september 2014 14:00

De eerste competitiewedstrijd tegen een tegenstander die we ook al hadden gehad voor een bekerwedstrijd. Met 16 man sterk vertrokken we naar onze buren. In de beginfase hadden we het best nog wel moeilijk en brak Velsenoord een paar keer door onze verdediging heen. Dit deden zij echter niet gevaarlijk genoeg, zodat het voor Sid nooit echt moeilijk werd.

Door elke keer de makkelijkste oplossing te kiezen en niet teveel voor eigen succes gaan, werd ons spel steeds beter. We kregen goed grip op de wedstrijd en verdeelde het spel goed. Zo ontstonden er weer mooie aanvallen van zowel links als rechts met prachtige voorzetten. Het enige puntje van kritiek wat we nog op onszelf zouden kunnen hebben is dat we te weinig kansen benut hebben.

Dat klinkt misschien raar als je de uitslag ziet (0-6). Maar tegen een scherpere tegenstander zullen we niet zoveel kansen krijgen... Verder was het een uitstekende wedstrijd en wil ik jullie weer graag mijn complimenten geven. Het was voor mij ,en alle ouders die langs de lijn stonden, heel leuk om naar te kijken. Groet, Marco

Het score verloop was als volgt: 0-1 Jordy (assist Roan) 0-2 Daan Hilbers (assist Roan) 0-3 Jordy (corner Bink) 2e helft 0-4 Bink (blunder keeper) 0-5 Nigel (assist Daan Hilbers) 0-6 Bink (vrije trap in de kruising)