Rabo ClubSupport

8 oktober 2019 10:15

Rabo ClubSupport

Gister een super georganiseerde avond mogen mee maken in de Stadsschouwburg Velsen.
Bij deze willen wij iedereen die kon stemmen hartelijk bedanken, we hebben een super mooi bedrag van € 223,13 hiervoor opgehaald. Maar Rabo bank IJmond had nog een verrassing, zij hadden een bedrag van €10.000,- beschikbaar gesteld om 5 clubs extra te ondersteunen, en laten wij nou een van die clubs zijn !!!!
Dus en een geweldige avond en met € 2223,13 voor de vereniging naar huis. Wat is het toch een voorrecht om vrijwilliger te zijn bij onze mooie club !!!!