Selectie spelers

21 mei 2019 18:30

Selectie spelers

Ben jij nog op zoek naar een nieuwe uitdaging voor volgend seizoen ?
Bij Sv Wijk aan Zee zijn we nog op zoek naar een aantal (eeuwige) talenten om onze zaterdagselectie te versterken.
Onze zaterdagselectie bestaat uit een eerste en een tweede elftal, beide teams trainen op zowel dinsdag als donderdag en spelen hun wedstrijden op zaterdag.
Voor elke selectiespeler wordt trainingskleding, wedstrijdkleding, een voetbaltas en nog veel meer geregeld. We proberen elke maand een activiteit te organiseren en gaan elk jaar op trainingskamp.
Aankomend seizoen ook een jaar vol leuke activiteiten gezien het 90 jarige bestaan van onze vereniging.
Heb je interesse ? Of wil je eerst meer informatie ? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via een mail naar [email protected] en wij zorgen voor een kennismakingsgesprek met onze hoofdtrainers !