toernooi MP1 / F2 groot succes

31 augustus 2013 15:00

Onder grote belangstelling is er vanmorgen een mini toernooi gehouden tussen de F2 en de Mini F alle ouders, opa's en oma's en broers en zussen waren aanwezig.

Onder leiding van onze eerste elftal speler Jim de Pagter speelde de jongens drie wedstrijden volgens het 4 tegen 4 concept. Het lijkt wel of het niveau ieder jaar omhoog gaat, wat hebben de jongens een hoop geleerd in een jaar. Dit jaar liepen er weer 8 nieuwe jongens rond die het heel leuk deden de eerste wedstrijd. Wij hebben al potentiele eerste elftal spelers gezien voor de toekomst.

Vanwege het grote succes gaan wij dit volgende week weer opnieuw doen. Mochten jullie nog vriendjes hebben die ook graag een keer mee willen doen, zijn zij uiteraard van harte welkom. (Laat het wel even weten via de site clubinformatie/contact/voetbal technische commissie)

Er werden ook twee nieuwe jeugd scheidsrechters getest, namelijk Mike Spanjaard en Daan Schut, beide zij met vlag en wimpel geslaagd.  Jongens bedankt voor het fluiten.

de Technische Commissie