Club van 25

5 december 2017 16:15

Club van 25 seizoen 2017-2018

De teller staat op 40! Dat betekent dat de mijlpaal van 1000 euro is bereikt. Een geweldig bedrag dat door de evenementen commissie van SV Wijk aan Zee gebruikt gaat worden.

Er is al een uitgave gedaan om het Sinterklaasfeest te sponoren. Dit feest is bestemd voor alle jeugdleden van zowel voet- als handbal. Gesplitst in leeftijdscategorieën is er voor elk wat wils.
De eerste najaars- kampioen heeft zijn rondje door het dorp alweer achter de rug.Trainer Mike Niesten zijn eerste kampioenschap en voor teambegeleidster Sil Spanjaard haar achtste!!! Dit team WAZ JO15-1 (vroeger junioren C1) heeft al menige prijs gewonnen zodat het steeds weer een puzzel wordt van : welke cup hebben wij nog niet op de vensterbank staan!!!!
Door de Kennemers met een monsterscore van 9-1 naar Beverwijk terug te sturen was het feest op het Doolhof. Na de platte kar werden de spelers één voor één door onze voorzitter Dirk Smink toegesproken. Elke jeugdspeler kreeg een blijvende herinnering aangeboden die compleet uit het potje van de club van 25 komt. Daarna patat met wat drinken en even nagenieten.
Er staan nog twee teans op kampioenskoers dus wie een tractor van verre hoort aankomen en daaraan gekoppeld oorverdovende clubliederen weet dan wel hoe laat het is. Veel succes en pak die cup en rondje "platte"kar.

Mocht U de nieuwe sponsor willen worden van dit elite gezelschap , schroom dan niet en neem contact op met:
Frans Heine telefoon 06 52383856 hij komt graag bij U langs.

Club van 25 seizoen 2017-2018

1. Wil en Henk Handgraaf                                  22. Stichting Jongsenioren competitie
2. Yolande en Benno Fennema                         23. Greet en John Hamers
3. Niek Jan Vrijburg                                              24. Marga van Amersfoort