Bedankt !!!!

30 oktober 2017 21:15

Bedankt !!!!!

Een vaste trouwe vrijwilliger heeft mij een verzoek gedaan om iedereen te bedanken voor de prettige samenwerking de afgelopen "38" jaar.

Jan Boom is er dit seizoen mee gestopt.

Uiteraard willen wij juist Jan bedanken voor alles wat hij voor onze vereniging heeft gedaan.
In 1978 is Jan begonnen als vrijwilliger bij onze club, hij was een vast gezicht achter de bar op donderdag en toen ook op de vrijdag.
In december 1980 kwam de naam van het clubblad "de Zeester" voor het eerst op de voorkant te staan, dit was een idee van Jan.
In 1998 werd Jan " lid van verdienste ".
De laatste jaren stond hij op de donderdag achter de bar en heeft heel veel kinderen blij gemaakt met een bekertje limonade na de training.

Jan we zullen je missen achter de bar maar zijn blij dat we jou nog vaak mogen zien als supporter bij ons eerste elftal.

Bedankt !!!!