Bedankt !!!!

17 november 2016 20:00

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor het stemmen.

De stemmen zijn geteld, en dankzij iedereen die een stem heeft uitgebracht staat               Sv Wijk aan Zee aan kop. Wij zijn de winnaar van de gemeente Beverwijk.
Maandag 14 november nog tweede met 91 punten, en vandaag op de eerste plaats met 220 punten.

Waar een klein dorp met een super club wel niet goed in is.

Het AD gaat nu 15 regio winnaars uitzoeken die op 21 november bekent gemaakt worden, en een uitnodiging krijgen. Dus het blijft nog even spannend.

Maar deze ronde was opzich al een overwinning, zeker gezien de punten van de omliggende gemeenstes.
Alkmaar - 185 punten
Heemskerk - 77 punten
Velsen - 72 punten
Castricum - 54 punten
Uitgeest - 31 punten

Deze overwinning met mijn naam is te danken aan alle vrijwilligers die zich inzetten, zonder hun zou de vereniging niet bestaan en viel er niet te stemmen.

Nogmaals iedereen bedankt, en duimen draaien voor de € 10.000,-

namens alle vrijwilligers,