Voetbal 2 daagse bij Wijk aan Zee vroegboekkorting tot 5 april !!!!

30 maart 2016 13:30

Beste voetballiefhebber,

In de meivakantie organiseren wij van Sportfever een voetbal 2 daagse op 2 en 3 mei bij Wijk aan Zee

Dit keer als thema Frankrijk. Het land van topspelers als Pogba, Benzema,Griezmann en Ribéry Ideaal voor alle kinderen van 6 tot 13 jaar.Voor alle kinderen van 6 tot 15 jaar.

Hoe zien de dagen eruit?
Het programma is van 8.30 uur tot 14.30. De groepen worden naar leeftijd en niveau ingedeeld. In de ochtend wordt gewerkt aan individuele techniektraining en in de middag kunnen de spelers het geleerde in kleine partijtjes in de praktijk brengen. De 2 daagse wordt afgesloten met een toernooi en uiteraard diverse prijsuitreikingen. Voor keepers is er aparte keeperstraining in de ochtend. Er wordt getraind o.l.v. deskundige trainers.

Wat wordt er getraind?
Er wordt getraind met een speciaal voor de voetbal 2 daagse ontwikkeld trainingsprogramma ( kracht, lenigheid, technische vaardigheden en snelheid). De kwaliteiten van de wereldtoppers van dit moment vormen de uitgangspositie van het trainingsprogramma. Alle topspelers van nu hebben één ding gemeen: zij domineren op hun positie de 1 tegen 1 situatie.

Kosten?

Deze unieke voetbaldagen kosten € 65,00 per deelnemer.
De spelers ontvangen allemaal een T shirt en een Diploma.
Ook wordt er gezorgd voor een gezonde lunch.
Verder zijn er diverse prijzen te winnen.
Let op!
Maak gebruik van vroegboekkorting. Deze actie is voor alle aanmeldingen voor 5 april dan betaald u 55,00 euro voor de voetbal 2 daagse.

U bent vrij om de mail door te sturen naar teamgenoten of vriendjes.

U kunt zich opgeven via de onderstaande link

Als u al eerder deel heeft genomen aan de voetbal 2 daagse dan volstaat een mail naar [email protected] met daarin vermeld, naam-clubteam, t-shirtmaat en telefoonnummer.

Hoe zien de dagen eruit?
Het programma is van 8.30 uur tot 14.30. De groepen worden naar      leeftijd en niveau ingedeeld. In de ochtend wordt gewerkt aan individuele techniektraining en in de middag kunnen de spelers het  geleerde in kleine partijtjes in de praktijk brengen.
De 2 daagse wordt afgesloten met een toernooi en uiteraard diverse prijsuitreikingen. Voor keepers is er aparte keeperstraining in de ochtend. Er wordt getraind o.l.v. deskundige trainers.
Wat wordt er getraind?
Er wordt getraind met een speciaal voor de voetbal 2 daagse ontwikkeld trainingsprogramma ( kracht, lenigheid, technische vaardigheden en snelheid). De kwaliteiten van de wereldtoppers van  dit moment vormen de uitgangspositie van het trainingsprogramma.      Alle topspelers van nu hebben één ding gemeen: zij domineren op  hun positie de 1 tegen 1 situatie.

Kosten?
    • Deze unieke voetbaldagen kosten € 65,00 per deelnemer.
    • De spelers ontvangen allemaal een T shirt en een Diploma.
    • Ook wordt er gezorgd voor een gezonde lunch.
    • Verder zijn er diverse prijzen te winnen

.

Let op!  Maak gebruik van vroegboekkorting. Deze actie is voor alle  aanmeldingen voor 5 maart dan betaald u 55,00 euro voor de voetbal  2 daagse.

U kunt zich opgeven via de onderstaande link http://www.sportfever.nl/inschrijven-voetbal-2-daagse

Als u al eerder deel heeft genomen aan de voetbal 2 daagse  dan volstaat een mail naar [email protected] met daarin vermeld, naam-clubteam, t-shirtmaat en telefoonnummer.