Voorbeschouwing SV Beemster - SV Wijk aan Zee

28 november 2015 6:00

Komende zondag staat de verre reis naar Midden Beemster op het programma. Wijk aan Zee komt uit tegen de nummer 8 van de ranglijst SV Beemster.

SV Beemster heeft op dit moment 12 punten, de laatste twee wedstrijden werden verloren tegen de toppers van de ranglijst HSV (3-2) en United Davo (1-3).

De blauw witten uit Midden Beemster eindigde vorig seizoen als 12e in de 3e klasse en via de nacompetitie werd handhaving behaald.  Tegen Zeevogels werd na een verloren 1e wedstrijd (2-0) de beslissing wedstrijd gewonnen met maar liefst 7-0.

In vergelijking met vorig seizoen zijn er twee spelers van ZOB bijgekomen en is een speler vertrokken naar Hollandia.

Voor Wijk aan Zee is de 2e periode begonnen met drie punten uit twee wedstrijden, met een overwinning draaien wij weer volledig mee in de 2e periode.