Wijk aan Zee verslaat Olympia Haarlem

1 november 2015 16:30

Wijk aan Zee was met 2-0 te sterk voor Olympia Haarlem door twee doelpunten van Bob van der Waal. Hierbij de hoogtepunten van de wedstrijd.

1e helft;

11min:
aanvaller Olympia komt alleen voor keeper maar schiet net over

12min:
scherpe voorzet vanaf rechts, maar bob kopt net over.

17min:
Voorzet Hidde vanaf rechts en Bob kopt de bal in de kruising  1-0

18min:
doelpunt afgekeurd Olympia Haarlem wegens buitenspel.

24min:
Commentaar nummer 7 van Olympia en hij krijgt geel

30min:
 Weer een soortgelijke situatie met de nummer 7 van Olympia in de hoofdrol en hij krijgt rood waarna een opstootje begint.

31min:
scheidsrechter staakt tijdelijk de wedstrijd en last een afkoelingsperiode van   12min in.

45min:
Joost komt na een slippertje 1 op 1 met een aanvaller van Olympia maar Joost is hem de baas.

48min:
Olympia Haarlem alleen op Danny af maar die redt voortreffelijk.

ruststand 1-0

65min:
het hoogtepunt van de wedstrijd, Thijs zet goed door op rechts en verlengt naar Mathijs die even voor de achterlijn voorzet en Bob rondt prachtig af.

70min:
Olympia komt een op een met Danny te staan en maar Danny is wederom de sterkste.

75min:
Vrije trap Olympia net over

90min:
Zeer goed schot vanaf links door Olympia maar Danny kan de bal nog net aantikken, maar bal rolt door naar de spits van Olympia die voor een leeg doel de bal overkrijgt.

93min:
schot van Thijs maar is voor de keeper van Olympia