Voorbeschouwing BVC Bloemendaal - Wijk aan Zee

3 oktober 2015 20:30

Komende zondag speelt Wijk aan Zee een uitwedstrijd op het nieuwe kunstgrasveld in Bloemendaal, na de ongelukkige nederlaag van vorige week hopen wij op de eerste drie punten

BVC Bloemendaal is de competitie ook niet best begonnen met twee nederlagen (5-2 KFC) en (0-2 Limmen), daarna volgde twee gelijkspelen (United en Beemster), maar staat desondanks nog twee plekken hoger dan Wijk aan Zee op de 11e plek.

Vorig seizoen eindigde de ploeg van trainer Cees Nuijens op een 9e plek bij ons in de klasse,  maar de ploeg heeft aardig wat mutaties gehad, 6 nieuwe spelers erbij en er zijn 11 spelers vertrokken uit de Bloemendaal selectie.  Vorig seizoen speelde wij twee keer gelijk tegen Bloemendaal.

Helaas zijn wij vorig seizoen ook zo slecht gestart maar was juist de uitwedstrijd tegen Bloemendaal van 7 december de ommekeer.  Wijk aan Zee speelde toen een hele sterke pot en was echter alleen aan de Bloemendaal  keeper te danken dat het 2-2 bleef.

Laten wij hopen dat wij morgen ook een slechte periode gaan afsluiten.