Voorbeschouwing SV Wijk aan Zee - SV United Davo (zondag 14:00)

4 september 2015 15:00

De competitie voor onze selectie gaat weer beginnen, dit seizoen in de 3e klasse b met aardig wat nieuwe tegenstanders. Komende zondag thuis om 14:00 is SV United / Davo meteen een lastige tegenstander.

SV United/Davo is een ploeg uit Schalkwijk opgericht in 1992.  Afgelopen seizoen degradeerde deze ploeg uit de 2e klasse, de ploeg eindigde als 13e

In vergelijking met vorig seizoen is er een speler vertrokken naar EDO en zijn de behoorlijk wat goede spelers bij gekomen

Halsema (KHFC), topscorer van DSOV  Dennis van den Manakker, Jay Kroon (Odin’59)  en uit de topklasse selectie van EDO vorig seizoen; Purperhart  Ket, vander Maten en de belangrijkste speler Barry Tjeertes (EDO en AFC), die speelt vanaf het middenveld en was in de wedstrijd tegen Zandvoort direct belangrijk met drie treffers.

Op papier staat er een goede selectie, in de eerste oefenwedstrijden werden goede resultaten geboekt tegen sterke tegenstanders;

• Sparta Nijkerk – United 3-1
  • EDO – United 2-1
  • United – Zandvoort 4-2
  • IJmuiden – United 0-8

Beker

• United – VVA/Spartaan (za) 5-0
  • ZSGO – United  1-0
  • United – VVC 0-4
Komend zondag weten wij meteen waar we staan na een serie goede bekerwedstrijden.  Het 2e speelt om 11:30 thuis tegen FC Uitgeest 3.