Voorbeschouwing Assendelft 1 - SV Wijk aan Zee 1 (zondag 14:00)

21 augustus 2015 22:30

Komende zondag speelt SV Wijk aan Zee 1 zijn eerste officiële wedstrijd, tegenstander is het in de 2e klasse zondag uitkomende VV Assendelft.

Assendelft is in vergelijking met vorige seizoen twee belangrijke spelers kwijtgeraakt, namelijk spits Rick Neele die naar ADO'20 is gegaan en Stefan Seijs  die het bij Odin'59 gaat proberen.

Assendelft liet in zijn eerste oefenwedstrijd tegen DEM fris voetbal zien en won overtuigend maar in het eigen koppie toernooi was KFC met 2-0 te sterk en werd Assendelft 4e na een 3-1 verlies tegen vierde klasser Saenden.

Komende zondag om 14:00 aan de Dorpsstraat in Assendelft begint de bekerwedstrijd.