Beach Soccer toernooi 2015

BEACH SOCCER TOURNAMENT 2015

Beverwijk, 8 juli 2015

PERSBERICHT

Op zaterdag 8 augustus aanstaande zal de 2e editie van het IJmond Personeelsdiensten Beach Soccer Tournament plaatsvinden bij strandpaviljoen Sout te Wijk aan Zee. De insteek van dit toernooi is om de selecties van diverse amateurclubs uit de regio tijdens de voorbereiding op een unieke manier aan de teambuilding te laten werken. De voetballers zullen de hele dag strijden om de felbegeerde eerste plaats, als afsluiting is er een knallend feest dat voor iedereen toegankelijk is.

Beach Soccer Toernooi
Wij zijn een vriendengroep waarvan iedereen in de selectie van een amateurclub speelt/heeft gespeeld. Hierbij weten wij precies hoe het er in de voorbereiding aan toe gaat, het is meestal veel trainen en wedstrijden spelen. Daarnaast is er meestal één of twee keer in de voorbereiding een teambuildings uitje in de vorm van een dag of avond. Dit moet toch ook te combineren zijn met een fysieke inspanning? Al snel kwam het idee opdagen van een Beach Soccer toernooi voor amateurclubs met als afsluiting een goed feest. We zijn de mogelijkheden gaan bekijken, al snel hadden we een aantal clubs die geïnteresseerd waren en in paviljoen Sout hebben we een goede partner gevonden die met ons meedenkt.

Ook dit jaar hebben we weer een aantal amateurclubs die graag meedoen aan het toernooi, te weten: SV Wijk aan Zee, RKVV DEM, SV Beverwijk, de Foresters, FC Uitgeest en tenslotte een all-star team met allemaal oud selectie spelers. Er moet een hoop geregeld worden om alles zo goed mogelijk te verzorgen voor de deelnemers. Kosten nog moeite zijn hierbij gespaard, zo hebben we een officieel Beach Soccer veld, Wesly Bronkhorst, daarna DJ Volta en diverse andere dingen kunnen regelen. We zijn dan ook erg blij met al onze sponsors, zonder hen hadden we dit nooit voor elkaar gekregen.

Sout meetz Ibiza
Om de teambuilding compleet te maken gaan vanaf 21:00 uur de deuren open voor een aansluitende feestavond, om geheel in zomerse sferen te blijven zullen we ervoor zorgen dat de bezoekers zich in Ibiza wanen. De avond is voor zowel deelnemers, toeschouwers als mensen die zin hebben in een goed feest. De line-up is er één om je vingers bij af te likken, de muziek zal verzorgt worden door: Mem, Renji, Jimmy Clash, Malique en Marthin Goods, echte top DJ’s uit onze eigen regio. Deze avond hebben we ook een MC, MC J zal er een feest van maken om nooit te vergeten!
Beachsoccer Toernooi 2015