Voorbeschouwing 15/3 ZSGO/WMS - Wijk aan Zee

14 maart 2015 14:00

Een inhaalwedstrijd voor de 2e periode nog, vanwege de straf die ZSGO/WMS onderging door het opstellen van oud Jong Oranje aanvaller Maceo Rigters. De ploeg van trainer Rob Rijnink (oud Ajax speler) kreeg een straf van 5 wedstrijden overspelen en gelukkig ook een herkansing voor Wijk aan Zee

De wedstrijd in november ZSGO/WMS - Wijk aan Zee 3-1 is ongeldig verklaard,, in deze wedstrijd had Wijk aan Zee zeker kans om een punt te halen maar ZSGO/WMS was slimmer en had meer routine, al hadden ze maar weinig kansen gehad.

ZSGO/WMS won vorige week vrij gemakkelijk van Roda'23 (3-0)  maar een week eerder liepen de Osdorpers toch tegen hun eerste verliespartij op.  In de Kwakel was KDO met 1-0 te sterk.

De wedstrijd telt nog mee voor de 2e periode, waar Wijk aan Zee nog een kans heeft op de titel maar dan moet de wedstrijd van morgen worden gewonnen, en moeten VVA De Spartaan en KDO in hun laatste wedstrijd gelijkspelen of verliezen.  In principe is dus alles nog mogelijk aangezien VVA en KDO ook lastige tegenstanders hebben in de laatste wedstrijd.

De wedstrijd begint in Osdorp om 14:00, en als wij de wedstrijd winnen met zijn allen 100 meter verder naar AGB, waar KDO hun laatste 2e periode wedstrijd speelt om 14:30.