Kortingsactie Telstar - Jong Ajax (16januari) UPDATE

6 januari 2015 21:30

Vrijdag 16 januari 2015 speelt Telstar thuis tegen Jong Ajax. Vorig seizoen hadden wij sinds jaren weer een vol huis in de wedstrijd tegen Jong Ajax en dat zien wij graag weer gebeuren.

Daarom hebben wij een actie voor alle voetbalclubs in onze regio.

Voor jeugd (incl. begeleiding) is er een actietarief van €50,- voor 15 toegangskaarten voor de Oost tribune.

Voor seniorenteams hebben wij de Zuid tribune (staantribune) beschikbaar gesteld met toegang tot het paviljoen voor €100,- per 15 kaarten.

Als dit lukt, wordt het een gezellige tribune met alleen maar voetballers uit de regio.

De kaartverkoop voor deze wedstrijd zal vanaf 5 januari starten bij het Telstar stadion. Er geldt een vrije verkoop waardoor een club card niet verplicht is. Voor groepen gelden speciale tarieven. Heeft u interesse om de wedstrijd te bezoeken met een groep? Neem dan contact op via [email protected]. Daarnaast zal er vanaf 5 januari een mooie korting gelden voor de online kaartverkoop, hou de website daarom in de gaten!