Zaalprogramma Handbal 2015-1

9 december 2014 20:15

Bijgaand het nieuwe wedstrijdschema voor het tweede helft van het zaalseizoen. Zoals jullie kunnen zien zijn de eerste wedstrijden van het nieuwe jaar op zaterdag 3 en zondag 4 januari. De rijders, scheidrechters zijn weer ingedeeld. In januari kan de jeugd helaas geen gebruik maken van de Moriaan vanwege het schaaktoernooi. We hebben geprobeerd om Heliomare te huren maar helaas heeft die geen zaal voor ons ter beschikking. Daarom zal ik met de D en C-jeugd 1 keer in de week een looptraining doen. En wel op de dinsdag van 19:00 tot 20:00 graag verzamelen bij het Doolhof.
De senioren trainen samen met de recreanten op dinsdagavond in Heliomare. Vanaf 27 januari kan er weer in de Moriaan getraind worden (alleen zijn de douches waarschijnlijk niet beschikbaar).
Cindy is voor de E-jeugd aan het kijken of het mogelijk is om op woensdagmiddag buiten op het doolhof te trainen. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van het weer. Zij zal jullie hierover berichten.