Wijk aan Zee E1 wint toernooi in Amstelveen

20 juni 2014 12:30

Onze E1 heeft een sterk bezet toernooi gewonnen in Amstelveen, met tegenstanders als Roda'23, Waterwijk, Amstelveen Heemraad.

Na een superseizoen  gingen onze kampioenen voor de laatste keer nog een keer het veld op om een toernooi te spelen in Amstelveen. De tegenstanders waren voor ons onbekende ,dus hoe zou het dit keer verlopen? Als eerste was Roda 23 aan de beurt. Zoals je van een kampioen verwacht ging ook deze wedstrijd van een leien dakje.

De jongens wonnen makkelijk met 4-2.de volgende pot was tegen Amstelveen. Deze was wat moeilijker. Na een 1-0 achterstand kwamen we op een 2-1 voorsprong door doelpunten van Mike en Joe. Helaas kon onze gast keeper Mans niet voorkomen dat de gelijk maker werd gescoord en de eindstand was 2-2.

Met nog  een wedstrijd te gaan tegen Waterwijk gingen we even relaxen. Onder het genot van limonade en een snoepje werd de tactiek besproken .

Compleet uitgerust , we moesten drie kwartier wachten, traden de Champs aan voor de allerlaatste wedstrijd dit seizoen. Ze waren lekker op dreef. Mike maakte een hattrick en Siem pikte ook zijn doelpuntte mee. Daarna scoorde de tegenstander. Na een mooie corner belandde de bal op het hoofd van Tim . Hij kopte de bal geweldig in het netje. Eindelijk liet hij zijn kopkracht ook zien in de E 1. Hij scoorde al een paar keer voor andere teams van WaZ met zijn hoofd , maar dit was de eerste in zijn eigen team SUPER. Waterwijk zette nog een keer aan en de eindstand was 5-2 in ons voordeel. Weer eerste. Wat zijn jullie een super stel bij elkaar.

Artie en ik zijn trots op jullie en hebben een fantastisch seizoen met jullie mogen meemaken. De beker gaat weer mee naar huis en de vereniging mag ondertussen wel een prijzenkast voor alle bekers gaan regelen.  Jongens , onwijs bedankt voor jullie mooie voetbal. We hebben genoten van alle wedstrijden. Alle supporters bedankt . En allemaal een fijne vakantie en tot volgend seizoen.