Teamindelingen

18 mei 2014 22:30

De teamindelingen zijn weer begonnen, ieder jaar is dit een behoorlijke klus voor de leden van de Voetbal Technische Commissie. Alleen dit jaar is het een extreem moeilijke puzzel geworden..

Op dit moment zitten wij op "versie 5" qua indelingen, wij hebben te maken met kinderen die opzeggen en nieuwe leden die erbij komen, dit loopt als een rode draad door de indelingen, als je uit de D een speler weghaalt kom je er straks in de D weer een speler tekort en dit heeft invloed op de F, E en de C indelingen.

Voor een kleine vereniging als SV Wijk aan Zee is het een behoorlijke aderlating als er bijvoorbeeld  6 teamleden moeten opstappen als er geen team gecreëerd kan worden.

Daarnaast zijn er sommige teams als selectieteams aangewezen door de technische commissie zoals bijvoorbeeld de D1, waar op basis van kwaliteit gaat worden geselecteerd

De einddatum qua overschrijvingen is 15 juni, hierna proberen wij een voorlopige indeling op de site te publiceren. Uiteraard kunnen er vanaf die tijd nog nieuwe leden bijkomen waardoor wij genoodzaakt zijn om alles weer door elkaar te gooien.

Mocht u nog verzoeken hebben qua teamindelingen aan de technische commissie dan kunt u ze via de site indienen bij de technische commissie.  (Club informatie/Contact en bij de afdeling “Voetbal Technische Commissie Jeugd selecteren).

Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met verzoeken maar wij kunnen dit absoluut nooit garanderen.

Met sportieve groet,

Voetbal Technische Commissie