SV Wijk aan Zee 1 speelt zich veilig

4 mei 2014 16:45

In de wedstrijd van het jaar heeft Wijk aan Zee met 3-0 gewonnen van WSV'30, alleen Hercules Zaandam kan Wijk aan Zee nog achterhalen volgende week maar het onderlinge doelsaldo is +16 in het voordeel van Wijk aan Zee dus dat zou heel gek moeten lopen.

Dan de wedstrijd, Wijk aan Zee kwam heel snel op voorsprong door een strak geplaatst schot van Mike Niesten.

Daarna liepen de jongens iets te ver achteruit en ontstonden er een paar gevaarlijke momenten voor het doel van Dave mede ook omdat de scheidsrechter voor veel overtredingen floot. Iedere keer werd de bal in de doelmond gebracht maar Dave is de laatste weken zeer sterk op dreef zodat wij met 1-0 de rust in gingen.

In de 2e helft werd er iets meer naar voren gespeeld en kwam Wijk aan Zee onder de druk uit.  Na een mooi opgezette aanval ging aanvoerder Bob van der Waal schuin op de keeper af en gaf voor op Joost Conijn, die de bal kapte en inschoot.

Na de 2-0 leek het gebeurd voor WSV'30 maar de gasten vochten voor hun laatste kans en bleven er nog gevaarlijke momenten ontstaan maar de verdediging onder leiding van Richard hield sterk stand.

Uiteindelijk was het Bob van der Waal die Wijk aan Zee met 3-0 veilig schoot.
foto.JPG weergeven in diavoorstelling