Belangrijke overwinningen Wijk aan Zee 1 en 2

23 februari 2014 16:15

De selectie van Wijk aan Zee heeft dit weekend goede zaken gedaan, Wijk aan Zee 1 boekte een zeer nuttige overwinning op Westzaan.

In een spannende wedstrijd was het Wijk aan Zee die met 2-0 won van Westzaan door doelpunten van Yannick en Thijs en met goed keeperswerk van Dave.

Qua kansen had Wijk aan Zee de hele wedstrijd het overwicht maar pas in de 2e helft maakte Yannick de 1-0, in de blessuretijd maakte Thijs de 2-0 uit een voorzet van Mathijs.

Door het verlies van Zaanlandia en gelijkspel van Meervogels'31 klimt Wijk aan Zee twee plekjes op de ranglijst. Morgen volgt het verslag.

Eerder op de dag won Wijk aan Zee 2 uit bij Limmen 2 met 1-2.