Sc Telstar - Jong Ajax voor €60 per team of 15 personen

21 januari 2014 22:00

Om het succes van de wedstrijd tegen FC Volendam te evenaren willen wij u als amateurvereniging de kans bieden deze unieke wedstrijd bij te wonen met uw gehele team. Wij kunnen u het volgende pakket aanbieden.

15kaarten Oost tribune voor slechts €60,-.  Deze kaarten zijn voor zowel jeugd als volwassenen geldig.  Wanneer u extra kaarten wilt bijbestellen dan kunt u dit via hetzelfde formulier doen voor slechts €6,- per kaart.

Bijgaand treft u een formulier aan waarmee u zichzelf kunt verzekeren van kaarten voor deze strijd tussen twee Noord Hollandse clubs. U kunt uw kaarten bestellen door het bijgevoegde formulier digitaal in te leveren via [email protected]

Deze actie is geldig tot woensdag 29 januari , op = op.

formulier