Voetbal beurs 02november in Cafe de Zon

30 oktober 2013 10:00

Dit jaar is de eerste specifieke voetbalbeurs in de regio Kennemerland op zaterdag 2 november van 9.30 tot 13.30 uur in Café de Zon. De beurs is bestemd voor voetballiefhebbers, kortom iedereen wiens actieve of passieve hobby of passie voetbal is.

Zoekt u iets bijzonders van uw favoriete club, een ontbrekend plaatje, een jubileumboek, clubspeldje of iets dergelijks: de kans is groot dat er iets van uw gading bij is.

Er is van alles op voetbalgebied te koop, internationaal van ongeveer 1925 tot heden. Voetbalboeken, vaantjes, speldjes, pins, shirts, glazen, programmaboekjes, entreebewijzen, plaatjes en boeken van Miss Blanche tot Panini. Karikaturen van Uschi tot Dick Bruynesteijn, foto’s sigarenbanden, suikerzakjes, sleutelhangers, lp’s en singles enzovoort.

De kans is groot dat er ook standhouders uit België, Engeland en Duitsland aanwezig zullen zijn.Tevens komt David Endt, jarenlang elftalleider bij Ajax geweest, zijn nieuwste boek ‘Route 32‘ signeren tussen 10.00 en 12.00 uur.

De entree is 2 euro per persoon, voor kinderen tot en met 12 jaar gratis. Wie zelf iets wil verkopen als standhouder kan een tafel huren. Neem hiervoor contact op met de organisatie via Hans Singerling op 06-40942266