De Meteoor 1 - SV Wijk aan Zee 1-1

8 september 2013 16:45

De eerste wedstrijd van het seizoen is geëindigd in een gelijkspel.

De Meteoor een ploeg met fysiek zeer sterke spelers,veel snelheid op de vleugels en oud jeugdinternational en Ajax jeugdspeler Robbin Kieft in de spits maakte het Wijk aan Zee vrij lastig in de eerste 20 min. Desondanks zette Mathijs in de 1e helft Wijk  aan Zee op een 0-1 voorsprong.

In de 2e helft schoof de Meteoor de laatste man door naar het middenveld en zette flink wat druk op Jeroen zijn doel.  Maar ook Wijk aan Zee had kansen, onze nieuwe aanwinst Tony Tilgenkamp had in zijn eerste actie bijna de 0-2 in het net liggen.

Halverwege de 2e helft kreeg een speler van de Meteoor zijn tweede gele kaart en kon vertrekken, even leek Wijk aan Zee de wedstrijd uit te spelen.  Helaas kwam de Meteoor toch door een kopbal bij de 2e paal op 1-1.

Daarna in de laatste 10 minuten kon de wedstrijd alle kanten op vallen.