Wijk aan Zee - United Davo; balsponsor BIM&BEYOND

15 maart 2024 18:30

Morgen staat de wedstrijd tegen de nummer zeven van de ranglijst op het programma, namelijk United Davo. Om zicht te houden op de veilige negende plaats zal Wijk aan Zee moeten winnen. De balsponsor van deze wedstrijd is BIM&BEYOND:
Wij zijn bimmers met een schetsrol. Wij zijn geen lijnentrekkers. Wij zijn Rotterdammers. Wij gaan verder waar anderen stoppen. Wij houden vast aan kwaliteit en flexibiliteit en wij blijven zoeken naar een oplossing. Samen. Wij tekenen alles uit. Wij communiceren, verifiëren en coördineren. En dat alles in een BIM-model waarin alle oplossingen en afspraken integraal vastliggen. Wij ondersteunen bouwers, ontwerpers en gebouweigenaren. Wij zijn Bim&Beyond.
Wij zijn er voor bouwprofessionals die op zoek zijn naar flexibiliteit of ervoor kiezen zich te concentreren op hun core business, maar die óók grip willen houden.
Voor meer informatie kunt u een kijkje nemen op onze website; bimandbeyond.nl of contact opnemen met Erwin Spuijbroek, directeur Bim&Beyond: [email protected]