De tweede seizoenshelft is gestart!

5 januari 2024 7:15

Gisteravond stond de nieuwjaarsreceptie plaats bij sv Wijk aan Zee op het programma. Speciaal voor deze aangelegenheid werd er een team ingevlogen met Wijk aan Zee all stars welke onder leiding van Jerry van der Wijst haar huid zo duur mogelijk verkocht.

Het resultaat?
Een hele gezellige avond met een volle kantine!

Over de kantine gesproken, hoe mooi is deze opgeknapt! Petje af en complimenten voor de vrijwilligers die in december druk bezig zijn geweest met het schilderwerk en de vernieuwing van de ingang, met een prachtig resultaat als gevolg.

Voor de selectie staan de komende dagen in het teken van de voorbereiding op de wedstrijd tegen Jong Hercules waarna zij op trainingskamp gaan naar Milaan.
Nogmaals bedankt voor uw aanwezigheid en op een sportief en gezond 2024!

image00001.jpeg