project "sport voor energie-energie voor sport"

26 oktober 2023 16:15

vol trots kan ik melden dat de eerste fase van het project erop zit, veel werk verricht het afgelopen jaar met behulp van een aantal vrijwilligers. Veel is te zien aan de veranderingen in de kantine en tribune maar ook veel niet te zien. Denk hierbij aan alle elektra werkzaamheden, isolatie etc.
Ik kan de mensen die geholpen hebben niet genoeg bedanken, en daarbij ook de sponsoren en donateurs. Zonder jullie was dit niet gelukt. Met de afsluiting van deze fase is onze vereniging een stuk dichter bij het zelfvoorzienend geworden.
Maar we gaan door, de laatste fase is al in volle voorbereiding met als doel de gaskraan dicht. Voor deze fase ben ik nog opzoek naar financiële bijdrages, dus mocht u een bedrijf kennen dat ons graag wil helpen in ruil voor mooie reclame op de tribune hoor ik dit graag,
Bianca Kramer