Wijk aan Zee 1 - Waterloo 1 afgelast!

22 september 2023 15:00

Helaas is de wedstrijd van komende zaterdag tussen Wijk aan Zee en Waterloo afgelast.

Waterloo heeft zich teruggetrokken uit de competitie.

De zaterdag vierde klasse B gaat met een team minder van start. Vlak voor aanvang van de competitie heeft Waterloo besloten om het team terug te trekken.

Binnen de selectie van Waterloo heerste onderling onenigheid. Het bestuur heeft, samen met de trainer en de leiders getracht, de onderlinge breuk te lijmen. De onenigheid bleek te groot om de spelers nader tot elkaar te brengen. Daarop hebben zij het bestuur geïnformeerd niet meer uit te willen komen voor het eerste zaterdag elftal van de club.

Het bestuur van Waterloo kon, tot hun grote teleurstelling, niets anders doen dan het team terugtrekken uit de competitie.
(Bron: voetbalinhaarlem.nl)