Club van 25 seizoen 2019-2020

31 december 2019 12:15

We zitten met de voetbal in de winterstop en kijken terug op een roerige twee maanden.

De jaarvergadering bracht niet dat nieuws wat wij van een vereniging verwachten. Teruglopende inkomsten en het aantal vrijwilligers neemt ook nog steeds af. Veel werk wordt nu door dezelfde personen gedraaid. Ook vacante bestuursfuncties worden niet meer ingevuld. De jeugd heeft een mooie decembermaand achter de rug. Voor ( bijna )  iedereen een leuke Sinterklaas middag waar de club van 25 sponsor van was. Verder het kampioenschap van JO17-1 die in een bloedstollende finale wedstrijd tegen VVC uit Nieuw- Vennep de buit in de laatste minuten uit het vuur wist te slepen. 1-2 en de terechte kampioen. Bij een gelijkspel was de winst voor VCC. Het wedstrijdverslag haalde zelfs de Jutter! Met een mooie beker , beschikbaar gesteld door de club van 25 , gingen zij het dorp door op de platte kar. Altijd weer een uniek evenementwaar je als speler later met een goed gevoel op kan terugkijken.

De reünie ( waar Hans de Bruijn zich spontaan aanmeldde als nieuw lid van de club van 25 ) en de Kerstkien mogen ook niet onvermeld blijven. Kortom: een gezellige laatste maand van het kalenderjaar 2019. Wens ik iedereen een sportief , gezond en gezellig 2020 toe.

Met sportieve groet,

Frans Heine

1. Erik de Ruijter stucwerk                                  19. Familie Limmen
2. Zondag 2                                                            20. Corine en Piet Hickmann