Club van 25 seizoen 2018-2019

19 september 2018 11:30

Ook dit seizoen wil de club van 25 zich weer inzetten voor de extraatjes voor de jeugd van SV Wijk aan Zee

De eerste twee donateurs staan alweer op de lijst en zal komende weken weer groeien tot een aantal van tussen de 40 en 50 leden.
Waar het is het geld van vorig seizoen aan besteed?
Sinterklaasfeest voor de gehele jeugd , weekend handbal , najaarskampioenschap van de voetballers JO15 en JO13 , voetbalweekend van JO13 , bekers voor de handbal jeugd , de voetballers van JO11 werden voorjaars kampioen in hun klasse en uiteraard hebben wij dit jaar ook weer de ouderkind middag/avond gesponsord.
Het sponsorgeld wordt dus over de gehele hand-en voetbaljeugd verdeeld en komt ten goede aan een blijvende herinnering bij een kampioenschap , gewonnen prijs bij het Sinterklaasfeest of juist die uniekeervaring bij een weekend en/of dagje uit.

De komende weken trek ik er weer op uit om de verschillende sponsors weer zo ver te krijgen om de jeugd met een bedrag van 25 euro te financieren om bovenstaande uitgaven mogelijk te maken.
Mocht U de NIEUWE sponsor willen worden van dit elite gezelschap  , schroom dan niet en neem contact op met:
Frans Heine
Telnr: 06 52383856
Hij komt graag bij U langs!!!