Club van 25

30 oktober 2017 20:15

Club van 25 seizoen 2017-2018

Ja, ja de teller staat alwer op 27. De eerste thuiswedstrijd van "ons" eerste was voor de club van 25 meteen raak. Acht "oude" sponsoren hadden al op voorhand €25., meegenomen. De tweede competitiewedstrijd moest ondergetekende laten lopen omdat hij bij de altijd attractieve wedstrijd ADO Den Haag tegen Excelsior ( 1-2 ( was.

In de herfstvakantie is het aantal gestaag gegroeid naar 19. De "oude" nieuwe bekende in de lijst is Michel de Boer, die dit jaar weer de jeugd van Wijk aan Zee een warm hart toedraagt.

Verder allemaal bekende sponsoren die ondertussen alweer 10 jaar de jeugd van Sv Wijk aan Zee financieel ondersteunt. Waar ik ook kom enthousiaste verhalen over het reilen en zeilen in het dorp. Nog geen opzeggers alle reden om door te gaan. Op naar de 40 !!!!

Zondag, na een verdiende, overwinning met 4-2 van ons eerste nog even een rondje dorp gemaakt. Nieuw in de lijst is de Stichting Jongsenioren competitie die door Sander de Boer is ingebracht. Hij is de stuwende kracht achter deze competitie van elftallen onder de 21.

Mocht u de NIEUWEsponsor willen worden van dit elite gezelschap schroom dan niet en neem contact op  met :
Frans Heine     telefoon : 0652383856   hij komt graag bij u langs.

1. Wil en Henk Handgraaf
2. Yolande en Benno Fennema