Handbal Nieuws

14 augustus 2015 16:30

komende week beginnen de scholen en kunnen de handbalschoenen ook weer onder het stof vandaan worden gehaald, want ook de trainingen van de handbal gaan weer van start. We hopen dat jullie allemaal een leuke vakantie hebben gehad en genoeg uitgerust zijn om weer te gaan ballen.

De trainingen starten voor de:

F-jeugd op dinsdag van 18:00-19:00

E-jeugd op dinsdag en donderdag van 18:00-19:00

D-Jeugd op dinsdag en donderdag van 19:00-20:00

B-jeugd op dinsdag en donderdag van 19:00-20:00

Senioren op dinsdag en donderdag van 20:00-21:30

Bijgaand zend ik jullie het wedstrijdschema. De eerste wedstruhdeb zijn op 29 en 30 augustus. Voor de D-jeugd staan er 2 thuiswedstrijden op zaterdag. Ik ben bezig om te kijken of die op zondag kunnen worden geplaatst.

Ook staan natuurlijk de scheidsrechters, kantinediensten, rijders (niet voor de F-jeugd die regelen het zelf) en schoonmaak van de kleedkamers in gepland. Mocht je niet kunnen graag onderling ruilen.

A.s. zaterdagochtend 15augustus is er een grote schoonmaak in de kantine/kleedkamers vanaf 8:30. Onder het mom van vele handen maken licht werk  wil ik jullie vragen of jullie ons willen/kunnen helpen met het schoonmaken van de kantine/kleedkamers (handbal). Zodat we het seizoen schoon kunnen beginnen.

Dan wensen wij jullie een heel leuk, sportief en blesure vrij handbalseizoen.