Handbal nieuws

27 augustus 2014 19:00

Hierbij de indelingen van de jeugd en het eerste wedstrijdschema

wedstrijdschema

De teams hebben we hetzelfde gelaten als vorig seizoen.

De F-jeugd is E-jeugd geworden en de E-jeugd is D-jeugd geworden. De C-jeugd blijft nog 1 jaar C.

Vooral bij de D-jeugd hebben we een probleem. Er zijn in die leeftijdgroep te weinig meiden. We hebben afgelopen zomer geprobeerd om een samenwerking aan te gaan met de D-jeugd van HCV op de voorwaarden zoals we hadden bij de B-jeugd helaas hebben we dit niet voor elkaar gekregen.

Mel is bij de C-jeugd toegevoegd maar zal ook proberen zoveel mogelijk ook met de D-jeugd meespelen.

Hierdoor hebben we bij de D-jeugd wel aanvulling nodig vanuit de E-jeugd. We zullen dus net als vorig jaar weer kinderen vragen om om de beurt het D-jeugd team te versterken. Hiervoor vragen we natuurlijk jullie medewerking zodat ook onze meiden van de D-jeugd leuk kunnen handballen

C-jeugd D-jeugd E-jeugd
Donna Dieperink Lisanne van der Meij Gwen Knies