SV Wijk aan Zee 2 - Alkmaarsche Boys 2 7-2

Mannen zondag, 2, 3e klasse B

1 december 2013 11:00

Laan, W.J. van der

Voor de wedstrijd geattendeerd op de trainings  opkomst deze was nl. niet geweldig op de dinsdag. Maar wel van velen terecht maar we moeten misschien  iets meer moeite ervoor doen.

Goed na een hoop gegochel op de donderdag avond  hebben we besloten om Magdy en Coen te vragen.
Coen hoeft nl niet te trainen omdat hij in militaire dienst zit en dan ben je conditioneel erg sterk.
Dus niks aan het handje zou je zeggenmaar ,je  wekker zetten hoort niet bij het conditionele aspect.

Met Stan op de bank en Bommel voor een half uur  waren we genoodzaakt Barry in een multifuntionele rol te zetten.

Maar top tijdens de warming up bood leider Jonny  zich aan.
Na de warming up de laatste informatie toegediend  en nog een tip gekregen van Jan De Pagter.

Hij zei "' Paul die coach van de tegenpartij zegt  dat wij 2 goede voetballers hebben en de rest kan er niks van.

De mannen dit nog even medegedeeld ,bedankt  Jan.
Toen de wedstrijd begon zag ik gelijk strijd en  jongens die er zin in hadden.

Barry stond als gelegenheids links back 1 x  verkeerd te dekken 0-1.
Maar we bleven voetballen en de combinaties werden  uit de grote hoed getoverd.

Bommel had een goed half uur gebald en Calvin ontpopte zich tot man off the match mede door zijn rustgevende maat op het  middenveld nl Magdy.
Door dat deze laatste een steekbal gaf op Calvin  kon deze mooi wegdraaien en hard inschieten 1-1.

Even later was het Mike die van rechts een puike  voorzet gaf en was het Jelle die goed het overzicht bewaarde en Misha (de oude  vos) van dichtbij in liet tikken.

We kwamen voor rust iets onder druk te  staan.
Maar mede door dat de spitsen goed opstoorde kreeg  Jelle een mooi steekpas van hun verdediger.
Hij stoormde naar de goal en drukte beheerst af 3-1  vlak voor rust.

Na rust geconcentreerd blijven voetballen en Super  jonny ingezet(deze kan er nog wat van).
Barry nu weer rechts buiten (had zijn tegenstander  KO gespeeld) kwam met een mooie voorzet deze werd weer door de oude vos benut  4-1.

Deze tegenstander was op dat moment de nummer 1 van  de ranglijst .
Toen de meester zelf 5-1 (je kan me overal neer zetten vader!!!!!!!!!!).

Maar de jongens uit Alkmaar bleven voetballen en  kwamen met een offensief.
Onze top verdedigers Mathieu en Ramon maar ook  Humprey en Stan moesten alle zeilen bij zetten ,maar vooral de 2 centrale waren  lekker bezig.
De 6-2 kwam van de voet van een hardwerkende Mike en de 7-2 is mij ontschoten want op dat moment stond mijn hoofd alle feesten die  je op kunt noemen tegelijk te vieren .
Mannen fantastisch en ook web bedankt voor de verse  broekjes en Rene voor zijn kritiek (dit keer positief).

Magdy en vooral Jonny bedankt voor het  meespelen.
O ja allemaal even een eurootje lappen voor een  nieuwe wekker voor Coen.

Na de wedstrijd aan de verliezende  coach  gevraagd wie die nou bedoelde met die 2 goeie voetballers?