Lekker bezig!

11 maart 2017 10:00

C. Beentjes

Onbekend

Met maar twee afzeggingen een uitstekende opkomst voor de wedstrijd tegen Purmerend.
Het was heerlijk weer en het veld was uitstekend.
We begonnen wat onrustig en onzeker. Veel ballen werden maar lukraak weggeschopt en kwamen dus niet altijd aan. Toch hadden wij de wedstrijd redelijk onder controle en waren wij gevaarlijk voor het doel van de tegenstander. Na 15 minuten viel dan ook onze eerste goal. Daan Dellevoet schoot de bal binnen na een prima voorzet van Jelle. Tegen het einde van de eerste helft wist Jelle met een diepe bal Nick te bereiken, die vervolgens met een fraaie lob de keeper wist te verschalken. 2-0.

Toch waren we in de rust nog niet helemaal tevreden. Met name het onrustige spel en de passing kon beter. Doormiddel van het beter coachen van elkaar en durven zouden we dit gaan verbeteren.

Iedereen had deze wijze raad goed begrepen. Het voetbal werd steeds verzorgder en daadoor kregen we ook meer kansen. Gijs wist op een voorzet van Daan Dellevoet de 3-0 binnen te schieten en Bernd de 4-0 na een goed pasje van Daan Hilbers.

De tegenstander had niet veel meer in te brengen. We speelde uitstekend. Achterin werd gedisciplineerd en gecontroleerd gevoetbald. Er werd prima opgebouwd en dit resulteerde in nog meer aanvallen van onze kant. In de 73e minuut wist Gijs nog een keer te scoren na een heerlijk pasje van Jelle. 5-0. Niet veel later brak Daan Dellevoet door, die de bal niet van zich liet afpakken, en gedegen binnen schoot. 6-0. Voor Jelle was het slot-akkoord. Met een verwoestende knal schoot hij de bal buiten bereik voor de keeper in de kruising. 7-0!

Heerlijke wedstrijd! Train ze deze week.