RCH C2 - Wijk aan Zee C2 2-2

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 21

21 september 2013 11:15

Onbekend

De tweede competitie wedstrijd van Wijk aan zee C1 verliep in de eerste helft niet slecht. Er was wel wat kritiek op het feit dat we alles maar diep door het centrum speelde en te weinig de breedte gebruikte, maar er werd best goed gecombineerd. Nadat Tom werd neergelegd, maar de scheidsrechter voordeel zag in de aanval voor Wijk aan Zee, kon Daan Hilbers afronden en de 1 - 0 op het scorebord zetten.

Daan tikte ook de 2 - 0 binnen na een goede opzet van rechts met Jelle. Er leek geen vuiltje aan de lucht.

Eigenlijk hadden we de eerste helft de wedstrijd al op slot moeten gooien met meer goals,. We hadden namelijk zoveel kansen... Maar die moet je wel benutten. En zo bestaat er een regel in de voetballerij, dat als je ze aan de ene kant niet maakt ze er aan de andere kant zomaar wel in kunnen vallen.

Zo gebeurde het dat in de eerste helft RCH al een aansluitingstreffer kon scoren en zij vol goede moed de rust in gingen. Sidney en met name Cody, wisten heel vaak de angel uit de aanvallen van RCH te halen, maar  ook zij konden niet voorkomen dat de tegenstander uiteindelijk gelijk maakte.

Helaas jongens, dit was echt niet nodig. Wij waren beter. Maar zo zie je maar weer, je wint niet altijd als je beter bent. Volgende week gaan we er weer fris tegen aan en moeten we proberen wat trefzekerder te zijn. Groetjes, Marco