VVC C4 - Wijk aan Zee C1 2-1

SV Wijk aan Zee JO15-1

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 21

5 oktober 2013 11:15

Een goede tegenstander, goed weer en een spannende wedstrijd maakte de trip naar Nieuw Vennep meer dan waard. Helaas verloren we de wedstrijd in de eerste 20 minuten omdat we net niet helemaal scherp waren in de duels. Daardoor stonden we ook zomaar 2-0 achter. We bleven gelukkig kalm en gingen steeds beter voetballen. Prima kaatswerk van Daan Hilbers en een splijtende pass van Tom op Jelle zorgde ervoor dat Jelle mooi kon afronden en 2-1 op het bord kon zetten.

Na de rust pakte we de draad weer goed op, maar we konden niet tot scoren komen. Dat gold echter ook voor de tegenstander. Sidney had besloten om er geen een meer door te laten. Zo kwam het dat de wedstrijd eindigde in een 2-1 verlies voor ons, waar wij eigenlijk wel recht hadden op een gelijkspel. Mannen jullie hebben prima gespeeld.  Volgende wek gaan we weer voor een overwinning.

Man van de wedstrijd: Cody(de altijd alle gaten dichtloper) Tot volgende week, Marco