SV Wijk aan Zee 1 (zon) - DSS 1 (zon)

SV Wijk aan Zee 1 (zon)

DSS 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 3e klasse C

9 november 2014 14:00

Verbij, Th.G.

Onbekend

Twintig minuten voor tijd keek Wijk aan Zee-trainer Arvid Smit met een gerust gevoel op zijn horloge.  Zijn ploeg leidde op dat moment met 4-1 en de kansen regen zich aaneen.

Een 2e treffer van DSS bracht echter zoveel onrust binnen de ploeg dat het in de blessuretijd nog billen knijpen was voor Smit.  Gelukkig bleef zijn ploeg overeind: 4-3

Zeventig minuten domineren en het dan nog zo moeilijk krijgen''', keek Smit op de wedstrijd terug. ,,Dat mag natuurlijk niet gebeuren.'' Na de zeer slechte reeks waren de spelers ervan doordrongen dat het duel met DSS gewonnen moest worden.

Wijk aan Zee speelde ook goed. ,,De spirit was goed in de ploeg'', constateerde Smit.

Bron; NHD  Rinus van der Lugt