Limmen 2 (zon) - SV Wijk aan Zee 2 (zon)

Limmen 2 (zon)

SV Wijk aan Zee 2 (zon)

Mannen zondag, 2, 3e klasse B

2 november 2014 11:00

Sluis, G. van der

De wedstrijd begon met een kleine misser, voor de wedstrijd had trainer Paul Brussel nog gewaarschuwd voor de aanvoerder van Limmen 2, maar helaas stond deze aanvoerder aan de basis van 1-0, reeds in de 2e minuut. Daarna werd deze aanvoerder vakkundig uit de wedstrijd gespeeld.

Na een minuut of 10 maakte Ali gelijk door een lage schuiver die compleet gemist werd door de Limmen keeper.

Na 17 minuten een grote aderlating voor Wijk aan Zee 2 toen onze aanvoerder Bob van der Waal met een hamstring blessure eraf ging.

Ali maakte zijn tweede doelpunt in de 20e minuut en de 1-2 was gelijk de ruststand.
In de 59e minuut goed doorzetten van Bommel (Thom Hittema) en hij gaf van de achterlijn voor op Mathijs van Hooff die 1-3 maakte.

In de 77e minuut maakte Ali knap zijn derde (1-4) en in de laatste minuut maakte de goed ingevallen Mike van der Heide nog de 1-5.

Een mijlpaal in de geschiedenis van het 2e, voor het eerst in de geschiedenis van de club haalt het 2e een periodetitel in de reserve 3e klasse.

Gefeliciteerd trainer en spelers!