Stormvogels C2 - SV Wijk aan Zee JO15-1

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 12

20 september 2014 14:30

Onbekend

De 2e competitiewedstrijd uit tegen Stormvogels C2. Na een moeizame 1e helft, waarin we wel via een prachtige goal van Vincent op voorsprong waren gekomen, gingen we de tweede helft pas echt voetballen.

Door ons gewoon weer simpel aan de opdracht te houden van simpel spelen kregen we weer meer balbezit en daardoor ook meer kansen. Achterin stond het als een huis, waar Tim en Cody echt een sterke wedstrijd speelde.

Na de prachtige 0-2 van Bink met een prachtig afstandsschot en de 0-3 van Nigel was het gedaan met het verzet van Stormvogels en konden wij uitlopen tot 0-9. Iets wat ik niet had verwacht na het zien van de eerste helft. Complimenten voor met name de tweede helft.