SV Wijk aan Zee JO15-1 - DEM C8

C-junioren, C1, Groep 3 48

30 augustus 2014 12:30

Onbekend

Een ongelofelijk sterke wedstrijd van onze kant die misschien iets te slap begon, maar dat hebben we de rest van de wedstrijd recht gezet. Prima combinatievoetbal. De simpelste oplossingen zoeken blijkt voor ons een goede strategie. Jullie voerde het perfect uit, waardoor DEM bijna niet aan de bal kwam. Als we zo blijven spelen zullen vele tegenstanders het moeilijk krijgen tegen ons. 9 doelpunten maken is natuurlijk heel leuk, maar het was vooral mooi om te zien hoe. Voorzetten van zowel links als rechts. Attent voor de goal... sneller reageren dan de tegenstander. Mannen het was echt super! Volgende week hebben we weer een andere tegenstander en kunnen we kijken of we de stijgende lijn kunnen vasthouden. Ik heb er nu al zin in!