Foresters de 4 (zon) - SV Wijk aan Zee 2

Mannen zondag, 2, 3e klasse B

13 april 2014 11:00

Belder, H.

Na de heftige wedstrijd van vorige week nog achter ons (die overigens door hard werken 2-2 gelijk gepeeld werd tegen de bovenste) hadden we nu weer een nieuwe uitdaging.

De wedstrijd uit bij De Foresters stond in het teken van handhaving.

We gingen goed van start met zoals afgesproken pressie voetbal.

Hun stonden bekend om hun techniek niet om hun uithoudingsvermogen. Dat resulteerde in vele aanvallen van WAZ.

Met een keer raken voetbal kwam de bal bij Magdy en deze schoot de bal laag en diagonaal binnen.

We bleven door pressen en dit resulteerde in een corner van Thom deze werd bij de 2de paal lekker in gekopt door Barry.

De 2de helft kwamen we niet best uit de start blokken en hun creeerde kansen. Dave (die overigens een goede pot speelde ) kreeg een duw van hun aanvaller en daarbij de bal op de hand.

Penalty dat betekende hun aansluittreffer.

We wisten dat dit een belachelijke beslissing was dus onze Kiprich ging ook liggen weer een penalty.

Deze werd uitstekend ingeschoten door onze Jelle 1-3.

Wedstrijd gespeeld zou je zeggen maar de scheids liet 55 minuten spelen in de 2de helft en dus werd het in de 95 ste minuut nog 2-3.

Jongens klasse prestatie we zijn hiermee veilig gespeeld want de concurrenten verloren allebei.
Ik ben trots op jullie we zijn allemaal tot het gaatje gegaan proficiat

Paul Brussel