Zandvoort C3 - SV Wijk aan Zee JO15-1

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 33

15 maart 2014 12:15

Onbekend

Na ons verlies van vorige week wilde we vandaag weer winnen. Het was goed weer en bijna waren allemaal op tijd bij de tegenstander... Maar waar was de scheidsrechter? Gelukkig is er altijd een vriendelijke ouder die hulp kan bieden. Zo begonnen we de wedstrijd op het knollenveld in Zandvoort. Ik ben van mening dat er 2 elementen waren waardoor de uitslag uiteindelijk maar 0-5 werd. Dat was 1 de keeper van de tegenstander en 2 het veld.

Wij speelde namelijk een goede wedstrijd maar konden in de eerste helft maar 1 keer scoren via een prima steekballetje van Bink op Tom, die prima afronde. De rest van de pogingen op doel strande door gehobbel van het veld of een geweldige redding van de keeper. De tweede helft spraken we af nog geconcentreerder om te gaan met de omstandigheden, sneller overspelen en wat sneller op doel te schieten.

Dat werd prima uitgevoerd en zo kwam het dat onze goalie Vincent(Sidney was geblesseerd) de 0 hield, en wij er nog 4 bij maakte. Top gedaan Vincent. Enig puntje van kritiek is dat wij het spel nog wat meer moeten spreiden, dus niet alleen over de rechterkant of alleen over de linkerkant. De overige goals werden gemaakt door Jelle, Sidney, Gijs en Daan Hilbers via een strafschop. Vriendelijke groet, Marco