Wijk aan Zee C1 - BSM C3 4-0

C-junioren zaterdag, C1, 3e klasse 21

7 december 2013 10:00

Frans Dieperink

Zo heb je er maar tien, en zo zijn ze er weer allemaal! Met 5 wissels op de bank begonnen we de wedstrijd tegen BSM C3 uitstekend. Meteen weer druk op de bal en prima combinatie voetbal. Heel leuk om naar te kijken. Eerlijk gezegd zagen we al snel dat wij beter waren dan BSM... maar goed je moet dan nog wel scoren. Dit liet wel even op zich wachten, met name omdat de tegenstander best een goede keeper op doel had staan. Voorzetten van links en rechts werden helaas niet afgerond. Dit gold ook voor prachtige steekpasjes van onze middenvelders.

Het zou toch wel een keer lukken om een goal te maken? De verdediging stond goed, vooral Tymen speelde heel sterk. Eigenlijk ging alles perfect, behalve dat scoren dan... Gelukkig wist Gijs de scoren te openen en niet lang daarna wist Jelle een voorzet van links binnen te werken tegen de touwen. Toen wisten we het zeker, vandaag gaan we 3 punten pakken. Gijs wist er voor rust nog een in te prikken , maar de mooiste goal kwam van Tom. Na een paar mooie passeer bewegingen wist hij de bal van een grote afstand prachtig in de kruising te schieten. 4-0

Na de rust mocht Sidney weer mee voetballen want Alessio ging op het doel. We bleven maar aanvallen en nog steeds waren er legio kansen. Toch werd er nog maar een keer gescoord in de tweede helft en wel door de tegenpartij. Dit had echt niet gemogen, maar goed. Leuk voor die jongens dat zij toch nog de eer wisten te redden.

Dit was de eerste helft van de competitie. Jullie hebben echt sprongen gemaakt. Er word heel goed gevoetbald met prachtige combinaties.
Het is nu winterstop, we trainen nog even door, maar zullen pas in januari weer wedstrijden gaan spelen. Voor nu allemaal een leuke kerstvakantie en we zien elkaar nog op de trainingen en tijdens de zaalvoetbal. Groeten, Marco