FC Velsenoord - SV Wijk aan Zee

30 september 2021 16:45

Gaat het de mannen van SV Wijk aan Zee lukken om hun eerste overwinning een mooi vervolg te geven?

Zaterdag 2 oktober 14:30 uur , Sportpark Rooswijk

Ook in de uitwedstrijden kunnen zij Uw steun hard gebruiken om de drie punten mee naar Wijk aan Zee te nemen.

Korte beschouwing met:
Naam :Huib de Vries
Leeftijd :32 jaar
Positie: Centrale middenvelder

Vertel eens iets over je voetbalverleden:
Ik ben ooit als 5- jarige begonnen bij ADO'20. Na 4 seizoenen maakte ik de overstap naar Ajax. Daar concludeerden ze na één jaar al dat het Ajax- niveau misschien toch iets te hoog gegrepen was. Na enkele seizoenen ADO'20 en diverse KNVB elftallen te hebben doorlopen, kon ik in de C-jeugd aansluiten bij HFC Haarlem. Ook daar duurde het avontuur niet lang: slechts 2 seizoenen. En opnieuw volgde een terugkeer naar ADO'20. Na de A-junioren bleek een stap naar het 1e of 2e te lastig, waarna ik met mijn vrienden op het aanbod van Fred Bischot inging om bij SV Wijk aan Zee aan te sluiten. Twee keer ben ik er tussentijds mee gestopt ( 1x omdat ik me wilde richten op mijn trainerscarriere en 1x omdat ik het opnieuw ging proberen bij ADO'20), maar even zo vaak kwam ik weer terug.

Hoe beleef je een derby, is dit in jouw ogen nog speciaal?
Een wedstrijd tegen een club uit de buurt is altijd leuk. Simpelweg omdat je sommige jongens wat beter kent en vaker ziet . Maar om eerlijk te zijn is Velsenoord - Wijk aan Zee niet te vergelijken met de wedstrijden tussen ADO'20 en DEM vroeger in de jeugd. Of wat te denken van de derby's tegen SV Beverwijk met Wijk aan Zee? Die waren echt speciaal !

Voorspelling :