Handbal informatie

3 september 2013 22:15

Na een heerlijke zomer, met veel mooi weer, is ook de handbal weer van start gegaan.

Er zijn dit seizoen wat veranderingen binnen de handbal geweest. Het bestuur heeft afscheid genomen van Agna Nijman. Zij heeft jaren lang het wedstrijdsecretariaat voor haar rekening genomen. Yvonne Hoy heeft deze taak overgenomen en hoopt veel positieve uitslagen aan de bond door te kunnen geven.

Daarnaast heeft Hella Fenenga afscheid genomen van het C-junioren team, dat mede door haar trainingen afgelopen veldseizoen kampioen is geworden, en heeft zij afscheid genomen van de technische commissie. Wij willen Hella heel erg bedanken voor haar inzet afgelopen jaar binnen de vereniging.

Gelukkig nemen we niet alleen afscheid. Dit seizoen verwelkomen wij het Dames Recreanten team. Dit team zal het aankomende zaalseizoen starten met de wedstrijden. Wij hopen dat dit team het erg naar zijn zin zal hebben bij SV Wijk aan Zee.

Zoals iedereen al heeft kunnen lezen, is het handbal seizoen weer van start gegaan. De trainingen zijn alweer een aantal weken aan de gang en de eerste wedstrijden zijn dit weekeind gespeeld. En wat een top begin van de wedstrijden hebben we gehad.

De uitslagen:

’t Fortuin/VVW F2 – Wijk aan Zee F2:        3 - 10

Zwaluwen ’30 DS1 – Wijk aan Zee DS1:        8 - 14

C.S.V. E1 – Wijk aan Zee E 1:                       1 – 13.

Volgende week staan de volgende wedstrijden op het programma:

07-09-2013 om 12.15 uur        Graftdijk DC1 – Wijk aan Zee DC1

08-09-2013 om 10.00 uur         Wijk aan Zee E1 – Blinkert E1

08-09-2013 om 11.00 uur         Wijk aan Zee F1 – HCV ’90 F1

08-09-2013 om 13.00 uur         Wijk aan Zee DS1 – Blokker H.V. DS2.

De technische commissie wenst iedereen een seizoen vol sportiviteit en gezelligheid toe.